Dwa rowery i nas dwoje czyli małżeński blog foto-rowerowy
Start O nas Linki Miejsca Szukaj Komentarze LO od 6. czerwca 2006 = 136325 RSS Dwa rowery i nas dwoje
Wycieczki

Rok 2013
Rok 2012
Rok 2011
Rok 2010
Rok 2009
Rok 2008
Rok 2007
Rok 2006
Rok 2005

Bałtów

wojwództwo: lubelskie
powiat: puławski
gmina: Żyrzyn
liczba mieszkańców: 500
Bałtów na wikimapia.org

Bałtów Wjeżdżamy do Bałtowa od strony Rezerwatu Piskory. [02.05.2005]

Bałtów - kapliczka Kapliczka z przełomu XIX i XX wieku [02.04.2006]

Azotrop Leśniczówka Koła Łowieckiego "Azotrop" [02.04.2006]

Bałtów - pomnik Pomnik poświęcony pamięci mieszkańców pomordowanych przez hitlerowców w dniach 12 i 13 czerwca 1943 roku podczas pacyfikacji wsi. [07.05.2006]

Bałtów Wyjeżdżamy z lasu. Przed pierwszymi zabudowaniami skręcamy w prawo i jedziemy w stronę Leśniczówki. [24.08.2006]

Bałtów - żuraw Na podwórku przy Leśniczówce Koła Łowieckiego "Azotrop". [24.08.2006]

Bałtów Bałtów jesienią. [26.10.2006]

Z Bałtowa do Rezerwatu Piskory Z Bałtowa jedziemy do Rezerwatu Piskory. [26.10.2006]

Bałtów - staw Mijamy staw w Bałtowie. [15.03.2007]

Bałtów - szkoła Szkoła podstawowa w Bałtowie, filia szkoły w Żyrzynie. [15.03.2007]

Bałtów - stary dom Stara chata przy wjeździe od strony Puław. [28.04.2007]

OSP Bałtów Remiza Ochotniczej Straży Pożarnej. [27.05.2007]

Bałtów - sklep Nasz ulubiony sklep. [16.08.2007]

Bałtów Jedziemy przez Bałtów. [23.04.2008]

Kogut i kura Drób w Bałtowie. [23.04.2008]

Bałtów Zbliżamy sie do Bałtowa. [10.05.2008]

Bałtów W Bałtowie jest zielono. [10.05.2008]

Bałtów Kwitną kasztany i bez. [10.05.2008]

Bałtów - pomnik Zamordowanym w 1943 r. rodakom.
Mieszkańcy Bałtowa
22 Lipca 1973

[10.05.2008]

Leśniczówka Azoropu Leśniczówka "Azotropu". [10.05.2008]

Leśniczówka Koła Łowieckiego Azotrop Azotrop dorobił się nowego szyldu. [30.05.2008]

Bałtów - żołnierzom AK Żołnierzom AK [30.05.2008]

Krzyż [30.05.2008]

Bałtów Kiedy wyjeżdżamy z lasu, naszym oczom ukazuje się Bałtów. [02.04.2009]

Rabik II Prawdopodobnie to też jest Rabik II. Jednak mapka Google nie potwierdza tej śmiałej teorii... [02.04.2009]

[17.05.2009]

Łąki koło Bałtowa Droga do Rezerwatu Piskory Bałtów

Droga do Bałtowa [12.04.2010]

Bałtów Bałtów [04.09.2011]

Bałtów - kapliczka Bałtów - kapliczka zprzełomu XIX i XX wieku [04.09.2011]

Sklep w Bałtowie [04.09.2011]

Bałtów - krzyż ICH WINĄ BYŁO
UMIŁOWANIE OJCZYZNY
ICH KARĄ CIERPIENIE
ICH KATEM SYSTEM SOWIECKI


[05.05.2012]

Komentarze (są widoczne po zaakceptowaniu przez administratora)

dnia 07.08.2006 o godzinie 12.34 okruszek napisał(a):
moze i wiocha ale ma swoj urok i zawsze chetnie tam wracam... poza tym gdzie znajdziecie lepsze grzybki... :D

dnia 14.08.2006 o godzinie 19.41 marta napisał(a):
Bałtów to miejsce niespotykane i naprawde polecam jesli ktos nie wie co zrobic ze swoim wolnym czasem tam jest naprawde super... ( nie zamulajcie sie przy piwie w barze tylko jedzcie do bałtowa) buzka

dnia 20.08.2006 o godzinie 18.48 Edek napisał(a):
Bałtów to super wieś czysta i zadbana.
Mieszkają tu zaje**ści ludzie!

dnia 02.11.2006 o godzinie 20.30 mieszko napisał(a):
nie mylcie Bałtowa woj. lubelskie z Bałtowem w ktorym są dinozaury....polecam wycieczkę rowerową na Piskory oraz na wędkowanie na prywatnym stawie....taaakie ryby

dnia 02.11.2006 o godzinie 20.31 mynio napisał(a):
Z Bałtowa jedziemy do Rezerwatu Piskory.

dnia 13.12.2006 o godzinie 12.50 Aparacik:) napisał(a):
W Bałtowie jest na prawde superr swietna atmosferka i ludzie ( przewaznie chlopaki):PP mam tam rodzinke i czesto tam przyjezdzam:) tam jest slicznie : staw rezerwat, piaski i widoczki ladne:)
wszyscy sa tam dla siebie jak rodzina:)

dnia 21.01.2007 o godzinie 19.49 J. Bernat napisał(a):
Wybieram się tam latem . To miejsce rodzinne mojego ojca. Pewnie Bernaty i Furtaki to moja rdzina .

dnia 13.02.2007 o godzinie 21.57 Iwa napisał(a):
Bałtów to oaza spokoju, szczególnie jak się wraca z zatłoczonej, brudnej i hałaśliwej stolicy... Uwielbiam odwiedzać babcię i polecam jak najbardziej wycieczkę rowerową na Piskory [tylko trzeba mieć trochę siły , żeby czasem pchać po piachach swój rower... hehe:) ale i tak jest fajnie!!!! ] Pozdrowionka dla wszystkich :)

dnia 13.05.2007 o godzinie 10.25 m71 napisał(a):
Kiedyś były tu super dyskoteki , sam byłem wiele razy.

dnia 14.05.2007 o godzinie 16.36 prezes motyl napisał(a):
jestem z baltowa i wiem ze sa tu zajebiste klimaty..........ASLB zdobędzie lige mistrzow i za kilka lat będzie rządził na swiecie

dnia 27.08.2007 o godzinie 15.17 Perez napisał(a):
Pozdro dla strażaków z Bałtowa, na zawodach bylo 2 miejsce :DDDDDDDD Bałtów jest z*j*b*s*y

dnia 11.10.2007 o godzinie 9.38 Pelasia napisał(a):
Siemka wszystkim co prawda jestem z innej wsi ale w Bałtowie najlepsze impry;) W wakacje się chodziło do Bałtowa codziennie i się wracało w niezłym stanie;) Azotrop też jest fajny i już też tam była jedna impra z Leśniczymi, bo nam pozwolili fajni ludzie. Ah nie mogę się doczekać już następnych wakacji;) Pozdro dla niwilinki i całej ekipki z Boryska;);*

dnia 24.02.2008 o godzinie 13.42 EDI STEVENS napisał(a):
jade na nasze Santiago Bernabeu jest zajebiste bramki maja 1,60 ale dobrze że są.Pozdrowienia dla Prezesa klubu - Motyla.Pracuj tak dalej a na pewno będzie LIGA MISTRZÓW

dnia 15.03.2008 o godzinie 20.58 seat:-))) napisał(a):
heyah,bałtów to super wioska,są tam fajne dziewczyny;-))wiem bo mój pysiak z tamtąd pochodzi:-)polecam wszystkim chopakom z mazowieckiego i nie tylko:-))bardzo miłe sprzedawczynie a szczególnie w remizie:-)))

dnia 20.03.2008 o godzinie 14.58 Gosia napisał(a):
Hej. Zapraszam wszystkich do Bałtowa, na ładnych facetów. Sama zgłupiałam i jednego porwałam.a panie w sklepie w remizie, są maprawdę fajne, szczególnie Pani Ewa. Pozdrawiam.

dnia 27.04.2008 o godzinie 10.11
Ramir napisał(a):

Bałtów to stolyca gminy(napis na przystanku PKS-u).Fajna wieś, ale czasami brakuje piwa.Mówią na wsi,że wszystko wypija żłopuś zwany ERNI. Najwieksza jest susza, gdy ma wolne.Nie reklamuję piwa, ale szlag człowieka trafia- zachodze do sklepu , a tam sklepowa mówi cyt.był już żłopuś! Trzeba jechać do CPN-u.

dnia 10.05.2008 o godzinie 9.56
Ramir napisał(a):

Ja też zapraszam wszystkich do Bałtowa. Pani Jadzia ( w pierwszym sklepie, żona Pana Grzegorza) też fajna sklepowa. Pozdrawiam.

dnia 13.08.2008 o godzinie 21.36
Jankers napisał(a):

Bałtów to fajna wieś. Sklep w remizie jest dobrą przystanią dla rowerzystów i nie tylko. ;-)

dnia 03.11.2008 o godzinie 18.46
laidis wwwwww napisał(a):

jest jeszcze jeden sklep!

dnia 03.11.2008 o godzinie 23.52
viking napisał(a):

...tam bory geste w zwierza obfite,
pszenica zlota pola obmyte....
i serce teskni...

dnia 14.11.2008 o godzinie 16.54
Małgorzata napisał(a):

jestem rodowitą mieszkanka i muszę przyznac że bardzo ładne zdjęcia, zachęcam wszystkich do podrózy rowerowych po Bałtowie bo napradę jest gdzie pojeździc......i droga jest już nowa od strony Puław:-)sa tez 3 sklepy:-)drobna aktualizacja;-)

dnia 30.12.2008 o godzinie 14.19
CYTRYNKA napisał(a):

BAŁTÓW TO BARDZO FAJNA WIOSKA, MAM TU RODZINKĘ WIĘC KIEDY ZBLIŻAJĄ SIĘ WAKACJE STARAM SIĘ TU PRZYJECHAĆ I ODPOCZĄĆ KILKA DNI. JEST PIĘKNIE, SPOKOJNIE I UWIELBIAM SPACERY A SZCZEGÓLNIE WYCIECZKI ROWEROWE W STRONĘ LEŚNICZÓWKI POLECAM TO MIEJSCE,UWIELBIAM TO MIEJSCE.

dnia 25.02.2009 o godzinie 16.57
wielbiciel napisał(a):

BAŁTÓW te wspomnienia z lat (nastych) nigdy nie zapomne och sie działo

dnia 28.10.2009 o godzinie 21.31
gwiazdka napisał(a):

czasami tak za Bałtowem tęsknię gdy jestem daleko...miłe wspomnienia,przypomina mi się wtedy moje beztroskie dzieciństwo...pozdrawiam wszystkich Bałtowian:***

dnia 16.12.2009 o godzinie 11.06
Ramir napisał(a):

Ja też tęsknię......Pozdrawiam CYCA i kobiety jego !

dnia 12.04.2011 o godzinie 17.03
MARTa napisał(a):

To prawda ze Baltow jest fajna wsia bo zawsze tu na wakacje przyjezdzalam do rodziny bo lubilam te tereny moze kiedys corka pokarze gdzie sie ich dziadek wychowal .pozdrawiam Baltow

dnia 30.06.2011 o godzinie 10.39
Andrzej napisał(a):

siemka Ziomale ja 31 lat się wychowywałem w Bałtowie i powiem zajebiście było tęsknie za tymi klimatami jeszcze raz pozdrawiam.

dnia 18.08.2011 o godzinie 14.04
lubuszanka/lubsko napisał(a):

Baltow to najlepsze wspomnienia z moje z dziecinstwa tu spedzalam wakacje super bylo pozdrawiam Kiedziorow furtakow ,wiejakow i Bernatow

dnia 18.12.2011 o godzinie 8.27
Jacek napisał(a):

Bałtów to najlepsze miejsce na ziemi i mam najlepsze wspomnienia z młodych lat z tej super zajebistej wioski hej.
Pozdrowionka dla mieszkańców i miłośników tej wsi :)

dnia 06.11.2012 o godzinie 19.35
urszula napisał(a):

Jestem ciekawa czy mieszka w Bałtowie rodzina Gowinów.Ja kiedyś mieszkałam w Sielcach,bo z tamtąd mój ojciec pochodził

Treść:

Autor:


Puławy
 godz. 5:00
 temp. 10.6°C
 ciśnienie 998 hPa
 wiatr 0.72 km/h
 wilgotność 92%
 godz. 4:00
 temp. 11.4°C
 ciśnienie 998 hPa
 wiatr 1.08 km/h
 wilgotność 87%
 godz. 3:00
 temp. 11.7°C
 ciśnienie 998 hPa
 wiatr 4.32 km/h
 wilgotność 85%
 godz. 2:00
 temp. 12.6°C
 ciśnienie 997 hPa
 wiatr 11.52 km/h
 wilgotność 81%
 godz. 1:00
 temp. 13.2°C
 ciśnienie 997 hPa
 wiatr 14.04 km/h
 wilgotność 80%
 godz. 0:00
 temp. 13.9°C
 ciśnienie 996 hPa
 wiatr 19.8 km/h
 wilgotność 80%
 godz. 23:00
 temp. 14.3°C
 ciśnienie 996 hPa
 wiatr 5.4 km/h
 wilgotność 80%
 godz. 22:00
 temp. 15°C
 ciśnienie 995 hPa
 wiatr 7.92 km/h
 wilgotność 76%
* * * * *